كوچه باغ تنهايي من....

متن مرتبط با «برگشتم» در سایت كوچه باغ تنهايي من.... نوشته شده است

173* من برگشتم...

  • نیلوبلاگ

    هی یارو…فک میکنی خیلی زرنگی که هرروز با یه نفری؟اشتباه نکن!زرنگ “استکانه”که از همه لب گرفتهزرنگ “افتابه ی”که مال همه رو دیدهزرنگ “پتو ی”مه رو همه خوابیدهزرنگ “سماوره” که دست به کمرمیشه تو میخوریپس اینقدر افه نیا♥Iloveyou♥Iloveyou♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Ilov...

    ادامه مطلب