كوچه باغ تنهايي من....

متن مرتبط با «آرايش» در سایت كوچه باغ تنهايي من.... نوشته شده است

169*آرايش...

  • نیلوبلاگ

    هی یارو…فک میکنی خیلی زرنگی که هرروز با یه نفری؟اشتباه نکن!زرنگ “استکانه”که از همه لب گرفتهزرنگ “افتابه ی”که مال همه رو دیدهزرنگ “پتو ی”مه رو همه خوابیدهزرنگ “سماوره” که دست به کمرمیشه تو میخوریپس اینقدر افه نیا♥Iloveyou♥Iloveyou♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Ilov...

    ادامه مطلب